Új jelszó kérése

Gyakori Kérdések GYIK

Mennyi idő mire elkészül a megrendelt termék?

 Természetesen ez attól függ, hogy mit rendelsz!

A babapárnák, és az egy fényképpel készülő fényképes párnák, a rendeléstől számítva 4-6 MUNKANAP alatt már postakészek.

Viszont ha valmi egyedi kívánságod van bizonyos termékkkel kapcsolatban, akkor 5-10 nap is lehet mire elkészülünk vele.

Például egy fotókollázs párna nem készül el egyik napról a másikra, ha ilyen terméket rendelsz, számolj hosszabb, legalább 5 munkanapos elkészítési idővel.

 

Tudnod kell, hogy minden termékünk szorgos magyar kezek munkája!!! :)

 

Mennyibe kerül a szállítás?

 

Itt is attól függ mit rendelsz, és hogyan szeretnél fizetni!

 

     Előre utalás esetén:

  MPL futárral: 800Ft/ csomag.

  GLS futárral: 990Ft/csomag.

   

     Utánvét esetén: egységesen 1.350Ft

 

Személyesen is át tudom venni a megrendelt terméket?

Személyes átvételre Győrben, kizárólag egyedi esetekben van lehetőség, mivel boltunk egyelőre nincs.

 

 

Hol tudom feltölteni a képet, a fényképes párnákhoz?

Miután kiválasztottad a terméket:

Kosárba tesz--- >Kosár--->Megrendelés-->Belépés/Regisztráció--> 2.oldal (szállítási-fizetési módok) lap alján kép feltöltés...

 

Mit tegyek ha nem azt kaptam, amit rendeltem?

Pánikra semmi ok :)

Először is ellenőrizd, hogy mi áll a rendelésedben, ha véletlenül te adtál meg rossz adatokat, dátumot, akkor a párnát kedvezményes áron cseréljük. Megérkeztem párna:2000Ft/db, Mr. Mrs. párna(hosszúkás): 3000Ft/db

Saját költségeden visszapostázod nekünk a csomagot. (a legjobban akkor jársz, ha postai ajánlott levélként adod fel nekünk a párnát)

Miután megérkezett hozzánk a hibás párna, előre utalással kifizeted a kedvezményes párna árát, és mi feladjuk neked a javított csomagot, itt már nem számolunk fel újabb postázási díjat!

 

HA PEDIG az AJÁNDÉK VARRODA HIBÁZOTT???

Először is ELNÉZÉSEDET kérjük, a hibáért!

Jelezd felénk a hibát, adj meg egy számlaszámot ahova a visszapostázás díját átutalhatjuk, add fel részünkre a hibás csomagot, és mi amilyen hamar csak tudjuk, elkészítjük a helyes párnát, és már küldjük is!

Tehát ha mi hibáztunk, akkor neked semmilyen költséggel nem jár a csere.

 

Sikerességünk titka, hogy mindig, minden igyekezetünkkel azon vagyunk, hogy te elégedett, visszatérő vásárlónk legyél! :)

 

Hogyan leszek jogosult a Hírlevél és regisztrációért járó kedvezményre?

Amikor regisztrálsz a Webshopunkba, pontgyűjtő számládon automatikusan jóváírunk 100Ft-ot , Hírlevél feliratkozásért pedig további 400Ft-tal ajándékozunk meg.

Már az első vásárlásodnál fel tudod használni ezt a 500Ft kedvezményt, elárulom hogyan...

   

      Regisztrálj->Pipáld ki, hogy szeretnél Hírlevelet kapni

                                  (nem kell aggódnod, nem fogunk össze-vissza bombázni minden bolondsággal,

                                   de sok-sok kedvezményt csak azok látnak, kapnak akik feliratkoznak a Hírlevelünkre!)

      MAJD ezután be kell lépned e-mail fiókodba és a megfelelő linkre kattintva jóvá kell hagynod a feliratkozást,

      ha ez megtörtént már le tudod vonni vásárlásod értékéből a Pontgyűjtő számládon lévő 500Ft-ot.

Ha segítségre van szükséged, hívj bennünket bátran... +3620-249-3055 Anikó&Zoli :)

 

Hogyan tisztíthatom a párnát!

Minden párnánkat teszteltük, így bátran moshatod mosógépben ( 30°-on), száríthatod szárítógépben,

a minta garantáltan nem fog kifakulni!

Ha huzatos párnát rendeltél, akkor arra figyelj, hogy semmiképp sem szabad magas hőfokon vasalni és a legjobb,

ha csak a MINTANÉLKÜLI oldalt vasalod!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.